LETTERS IN STEEN EN PORTUGAL

WELKOM - SEJA BEM-VINDO

Van Jeroen Boudens leerde ik letters in steen verwerken. Muziek bracht mij naar Portugal waar ik verliefd werd op het land, zijn inwoners en fado. Van deze passies heb ik een cocktail gemaakt, met behoorlijk wat muziek toegevoegd. Welkom op deze blog waar je hopelijk ook jouw ding vindt. Het letterkappen is echter al een tijdje beperkt door een hardnekkige tendinitis...

Jeroen Boudens ensinou-me a escultura das letras em pedra. A música trouxe me a Portugal onde apaixonei-me pelo paÍs, pelos habitantes e pelo fado. Destas paixões fiz um cocktail, colocando bastante música. Seja bem-vindo neste blog e espero que vá gostar. No entant, há algum tempo a esculptura de letras tem sido limitada por uma tendinite teimosa.... (Sou belga, então peço desculpa por erros de tradução)

29 dec 2018

KERSTBOODSCHAP VAN AMOR ELECTRO
MENSAGEM DE NATAL DOS AMOR ELECTRO

"Familie is alles! De familie is wie ons omringt, wie ons nauw aan het hart ligt. In deze video zit een deel van onze familie. Het zijn vrienden die met ons veel avonturen gedeeld hebben, vele uren van hun leven, veel moeite en toewijding, zodat we met zijn allen aan het eind van de dag voldaner en gelukkiger zijn. Rock On!". Amor Electro is de hoofdattractie op oudejaarsavond in Lagos.
"A família é tudo! A familia é quem nos rodeia, é quem nos quer bem. Neste video, está uma parte da nossa família. São amigos que partilham connosco muitas aventuras, muitas horas das suas vidas, muito esforço e dedicação, para que no final do dia todos estejamos mais preenchidos, mais felizes. Rock On!". Os Amor Electro é o principal destaque da Passagem de Ano 2018/2019 em Lagos.
DEZEMBRO
Hoje o dia é para te ver
A estrada inteira dá sinal
Vem depressa, vem cá ter
Sem ti nunca vai ser igual
Tu, o pai, a mãe e a avó
Ou mesmo quem quiser
O tio, a prima, o gato e o cão
Que só lá vai comer

Tantas histórias para contar
Tão quente que se torna este lugar
Tanta história para escrever
Momentos nossos para inventar

Talvez dezembro afinal
Seja um mês especial
E se em janeiro, sem porquês
Fizéssemos tudo outra vez, talvez

Amanhã já não te vejo,
Fica a saudade em teu lugar
Mas não perco o desejo
Que em janeiro possas voltar

Há tanta história pra escrever
Momentos nossos para inventar
Talvez dezembro afinal seja o mês ideal
E se em janeiro, sem porquês
Fizéssemos tudo outra vez
Talvez Outra vez
© Letra: Amor Electro
DECEMBER
Vandaag is de dag om jou te zien
De hele rit is een teken
Kom snel, kom hier bij mij
Zonder jou zal nooit meer hetzelfde zijn
Jij, vader, moeder en grootmoeder
Of wie je ook maar wil
Oom, neef, de kat en de hond
Die alleen op eten is belust

Zo veel verhalen te vertellen
Deze plek wordt zo warmhartig
Zoveel historie te schrijven
Onze momenten te bedenken

Misschien is december toch
Een speciale maand
En als we in januari, zonder reden
Eens alles overdeden, misschien

Morgen ben je al weer weg
Blijft de saudade in jouw plaats
Maar ik ik blijf hopen
Dat je in januari terug kan komen

Er is zoveel historie te schrijven
Onze momenten te bedenken
Misschien is december toch de ideale maand
En als we in januari, zonder reden
Eens alles overdeden
Misschien opnieuw
© Tekst: Amor Electro - eigen vertaling

Geen opmerkingen:

Een reactie posten