LETTERS IN STEEN EN PORTUGAL

WELKOM - SEJA BEM-VINDO

Van Jeroen Boudens leerde ik letters in steen verwerken. Muziek bracht mij naar Portugal waar ik verliefd werd op het land, zijn inwoners en fado. Van deze passies heb ik een cocktail gemaakt, met behoorlijk wat muziek toegevoegd. Welkom op deze blog waar je hopelijk ook jouw ding vindt. Het letterkappen is echter al een tijdje beperkt door een hardnekkige tendinitis...

Jeroen Boudens ensinou-me a escultura das letras em pedra. A música trouxe me a Portugal onde apaixonei-me pelo paÍs, pelos habitantes e pelo fado. Destas paixões fiz um cocktail, colocando bastante música. Seja bem-vindo neste blog e espero que vá gostar. No entant, há algum tempo a esculptura de letras tem sido limitada por uma tendinite teimosa.... (Sou belga, então peço desculpa por erros de tradução)

21 jun 2014

AGITÁGUEDA: UNIEK PROJECT URBAN ART

Van 5 tot 27 juli gaat in Águeda de 9de editie van AgitÁgueda door, het evenement dat een internationaal succes werd met dankzij het  ‘Umbrella Sky Project’. De beelden van gekleurde parasols in de straten van de stad en andere Urban Art projecten gingen ondertussen reeds de wereld rond.
Het festival, met steun van het stadsbestuur, tovert de oevers van de Águeda om tot het toneel van het evenement, met veel animatie, cultuur en gastronomie. Dagelijks zijn er concerten met ondermeer Ala dos Namoradas, Rui Veloso, Os Azeitonas, Inner Circle... Een aanrader als je in de buurt van Aveiro komt.
Er is gratis ingang op alle activiteiten en een gedetailleerd programa staat op de officiële facebook pagina van de organisatie. 


De 5 a 27 de julho, Águeda recebe a 9ª edição do AgitÁgueda, o evento que tornou-se um sucesso internacional com o ‘Umbrella Sky Project’. As imagens dos chapéus de chuva coloridos nas ruas da cidade e das outras atividades de arte urbana já percorreram o mundo.
O festival, promovido pela Câmara Municipal, torna as margens do rio Águeda no  palco do evento com muita animação, cultura e gastronomia. Há concertos diários com e.o. Ala dos Namoradas, Rui Veloso, Os Azeitonas, Inner Circle... A não perder se for nos arredores de Aveiro.
A entrada em todos os eventos é livre e a informação detalhada encontra-se no facebook oficial do evento. 

2 opmerkingen: