LETTERS IN STEEN EN PORTUGAL

WELKOM - SEJA BEM-VINDO

Van Jeroen Boudens leerde ik letters in steen verwerken. Muziek bracht mij naar Portugal waar ik verliefd werd op het land, zijn inwoners en fado. Van deze passies heb ik een cocktail gemaakt, met behoorlijk wat muziek toegevoegd. Welkom op deze blog waar je hopelijk ook jouw ding vindt. Het letterkappen is echter al een tijdje beperkt door een hardnekkige tendinitis...

Jeroen Boudens ensinou-me a escultura das letras em pedra. A música trouxe me a Portugal onde apaixonei-me pelo paÍs, pelos habitantes e pelo fado. Destas paixões fiz um cocktail, colocando bastante música. Seja bem-vindo neste blog e espero que vá gostar. No entant, há algum tempo a esculptura de letras tem sido limitada por uma tendinite teimosa.... (Sou belga, então peço desculpa por erros de tradução)

17 jan 2012

PORTUGAL OP GENT LICHTFESTIVAL            
PORTUGAL NO FESTIVAL DA LUZ EM GANTE

Van 26 tot 29 januari presenteert de stad Gent de tweede editie van het Lichtfestival. Ook Portugal is vertegenwoordigd en wel door Nuno Maya & Carole Purnelle die er een real-time projectie presenteren (Human Tiles), gebaseerd op de Portugese azulejo. Aan de Sint-Jacobskerk vormen de bewegingen van het publiek bewegende mozaiekpatronen.






De 26 até 29 de janeiro a cidade de Gante apresenta a segunda edição do Festival da Luz. Portugal também está representada por Nuno Maya e Carole Purnelle, que apresentam uma projecção em tempo real (Human Tiles), baseada no azulejo Português. Ao pé da Igreja de Santiago, são os movimentos do público que criam padrões de mosaico em movimento.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten