LETTERS IN STEEN EN PORTUGAL

WELKOM - SEJA BEM-VINDO

Van Jeroen Boudens leerde ik letters in steen verwerken. Muziek bracht mij naar Portugal waar ik verliefd werd op het land, zijn inwoners en fado. Van deze passies heb ik een cocktail gemaakt, met behoorlijk wat muziek toegevoegd. Welkom op deze blog waar je hopelijk ook jouw ding vindt.

Jeroen Boudens ensinou-me a escultura das letras em pedra. A música trouxe me a Portugal onde apaixonei-me pelo paÍs, pelos habitantes e pelo fado. Destas paixões fiz um cocktail, colocando bastante música. Seja bem-vindo neste blog e espero que vá gostar. (Sou belga, então peço desculpa por erros de tradução)

13 mei 2013

BELGO-PORTUGEES IN FINALE ‘THE VOICE-FRANCE’
BELGO-PORTUGUÊS NA FINAL DO CONCURSO ‘THE VOICE-FRANCE’
Nuno Resende werd in 1973 geboren in Porto, maar groeide op in België en woont in Namur. In 2005 vertegenwoordigde hij dit land op het Eurovisie songfestival maar haalde de finale niet. In Frankrijk speelde hij in verschillende musicals (o.a. Roméo et Juliette, Les Demoiselle de Rochefort, Grease, Mozart l'opéra rock).
Vorige zaterdag plaatste hij zich voor de finale van ‘The Voice – La plus belle voix’ op het franse kanaal TF1. Toeval wil dat deze finale doorgaat komende zaterdag, op het moment dat ook Eurovisie 2013 plaats vindt. (om 20.50 uur, 19.50 in Portugal).
Nuno Resende – Le Grand Soir - 2005 (bron/fonte:  youtube.com/watch?v=GFf1XS2P2hg) 


Nuno Resende nasceu no Porto, em 1973, mas cresceu na Bélgica e vive em Namur. Em 2005 representou este país no Festival Eurovisão da Canção, mas não chegou à final. Na França actuou em vários musicais (incluindo Romeo et Juliette, Les Demoiselle de Rochefort, Grease, Mozart l'opéra rock).
No sábado passado classificou-se para a final do programa ‘The Voice - La plus belle voix’ no canal francês TF1 (equivalente a ‘A Voz de Portugal’). Por coincidência este final terá lugar no próximo sábado, no momento em que se realize Eurovision 2013. (às 20.50 horas, 19.50 em Portugal).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen